Filippinerne Forum  

Gå tilbage   Filippinerne Forum > Filippinerne Forum > Turisme

Turisme Indlæg omkring attraktioner, seværdigheder, underholdning, natteliv m.m.

Svar

Emne værktøjer Visningsmåde
Gammel 04-06-09, 17:24
HJMADN HJMADN er offline
Junior Medlem

Registreringsdato: Dec 2005
Standard Tandlæge i Manila

Hej

Jeg vil lige hører efter om nogen her inde kender en god tandlæge i Manila? og evt har en adresse og tlf ?
Besvar med citat
Gammel 04-06-09, 18:49
Katla Katla er offline
Medlem

Registreringsdato: Jul 2008
Standard

Det emne vil jeg også meget gerne høre mere om, da jeg påtænker en større omgang tandbehandling, i forbindelse med vores tur til november. Det skal selvfølgelig være kvalitetsarbejde, men jeg forestiller mig da også, at der findes rigtig gode tandlæger i Manila/Makati området.

Mvh Katla
Besvar med citat
Gammel 05-06-09, 08:25
kenneth's avatar
kenneth kenneth er offline
Senior Medlem

Lokation: Ingen :-(
Send en besked til kenneth via MSN Send en besked til kenneth via Yahoo Send en besked til kenneth via Skype
Standard

Nu er Manila jo temmelig stor , har selv brugt Tandlæger i Quezon,Pasig og Angeles foretrak hende i Angels City da hun var vant til at have med udlændinge og gøre,lidt dyrere end som så mange andre, men ellers hvis du er dernede gå ind til flere tandlæger få et overslag på prisen ,kig på lokaliterne , er der ordentligt se om der er andre udlændinge som kunder...

Der er rigtig mange penge at spare fik selv lavet en to tands bro og en tre tands bro , samt shinet tænderne og andre tyve forskelige småting for omkring 4500 Danske kroner , ved ikke om det kun er på filp.. men det plastic der kommes på feks. yderst på tænderne til dække at du har slået en flig af holder ikke så godt er min erfaring..
Gammel 05-06-09, 13:07
Xim Xim er offline
Medlem

Standard

Prøv hér: [url]http://www.vikingclinic.com/[/url] god kvalitet og dansk ejet!
Besvar med citat
Gammel 04-12-09, 04:47
Yeahski Yeahski er offline
Junior Medlem

Standard

Hejsa
Både konen og jeg har været til tandlæge mens vi har været her på ferie. Vi brugte denne tandlæge klinik hvor ejeren er uddannet i Danmark. Det er dog en dyr tandlæge i forhold til andre klinikker, men fik ham anbefalet af en af mine danske venner som bor fast i Manila.
Prisen for at få lavet 2 plastik fyldninger og en tandrensning lyd på ca. 7000 pesos (800 kr.)

Du skal bestille tid et pænt stykke da der tit er lang ventetid.

Dr. Ranny Reyes
404 Alexander house
132 Armorsolo street
Lesgapi Village Makati City
+63(2)8185940
+63(2)8163988
Besvar med citat
Gammel 16-05-10, 12:15
HJMADN HJMADN er offline
Junior Medlem

Standard Tandlæge

Jeg kan kun stærkt anbefale vikingclinic, Jeg fik selv lavet en del der sidste år, og det holder stadigvæk rigtig godt, I modsætning til det jeg fik lavet her i danmark, ved min egen tandlæge.

Det kan godt være han er lidt dyre end andre tandlæger i Manila, men jeg har ihvertfald sparet mange 1000 vis kroner i forhold til min egen tandlæge.

Desuden når det var muligt for dr. Ronnie, blev jeg hentet på mit hotel, og kørt tilbage igen.

Altid fik jeg god service, og behandling.
Besvar med citat
Gammel 13-08-10, 09:01
Ben Ben er offline
Junior Medlem

Standard

Jeg kan rekommendere en rigtig god tandlæge i Ermita (Manila), hendes adresse:

Dental Clinic
Hermalinda P. Ju
Aurora Plaza, A. J. Bocobo St., Cor. Arquiza St., Ermita Manila
Tel: (632) 905 8352, Cell: 0918 914 6742

Hos Hermalinda er det sjældent nogen ventetid, hun og hendes piger der utroligt effektive, hvis begge tandlægestole skulle være optagede af patienter, får man lige en tid lidt senere samme dag. Hermalinda har byttet ud samtlige tænder i min mund under en 3 års periode, det kostede ca 650 kr per tand. Jeg er meget tilfreds med hendes arbejde.

Melinda er blevet både min kones og min tandlæge, vi skulle aldrig kunne hitte på og gå til en dansk tandlæge - hvis det altså ikke lige er akut.

Jeg har ikke testet at skrive email til Melinda, hun angiver en mail adresse på hendes visitkortet "meileepyu@yahoo.com", hun er ellers let at få fat i på cellphonen - hils gerne fra Hermalinda fra mig

Emne værktøjer
Visningsmåde

Regler for indlæg