Filippinerne Forum  

Gå tilbage   Filippinerne Forum > Filippinerne Forum > Aktuelt

Aktuelt Nyheder, breaking news og andre aktuelle begivenheder i Filippinerne

Svar

Emne værktøjer Visningsmåde
Gammel 27-07-10, 13:14
nikog nikog er offline
Junior Medlem

Registreringsdato: Mar 2009
Standard Police arrest Angeles City massacre suspect

Det er da helt vildt, godt de har arresteret ham nu.

http://www.abs-cbnnews.com/nation/regions/07/27/10/police-arrest-angeles-city-massacre-suspect
Gammel 27-07-10, 15:01
MOHS MOHS er offline
Junior Medlem

Registreringsdato: Dec 2005
Standard

Jeg tror vold mod udlendinge skyldes den nye følelse af national oprejsning dernede.
Besvar med citat
Gammel 27-07-10, 15:54
whorist#1 whorist#1 er offline
Senior Medlem

Lokation: angeles city
Standard

Citer:
Oprindeligt indsendt af MOHS Se indlæg
Jeg tror vold mod udlendinge skyldes den nye følelse af national oprejsning dernede.
Endnu en dum kommentar fra internet trollen.Hvad er det for en følelse af national oprejsning du snakker om??? Manden har både myrdet udlændinge OG filippinere og er åbenbart psykisk syg.
spar dine dumme kommentarer til dine farverige blogs! Du aner intet om Filippinerne!
I et 3. verdensland med stor forskel på rig og fattig vil der altid være en større rate af mord og overfald en andre steder i verden og når det så går ud over udlændinge vil det altid have pressens bevågenhed,og når det endelig sker vil det som regel være i storbyer som Cebu og Manila samt i dette tilfælde Angeles city hvor koncentrationen er ekstra stor af expats pga. de gamle baser hvor mange GI's valgte at blive eller vender tilbage når de er pensioneret og så selvfølgelig det farverige natteliv.
men igen... hvad er det for en følelse af national oprejsning du snakker om??????
er der fordi de har fået ny præsident der lover at bekæmpe korruption at filippinerne nu går amok i en blodsrus og myrder udlændinge?? svar udbedes,tak

k.o.m.
Besvar med citat
Gammel 27-07-10, 16:58
Jyden Jyden er offline
Medlem

Registreringsdato: May 2008
Standard

Dongs/knægte med skydevåben, nej tak! Istedet for at tage fingeren ud af (hvor solen aldrig skinner og skabe noget selv) opstår der ofte jalousi. Nu kender vi jo ikke motivet for disse drab. Men mon ikke det er den sædvanlige omgang jalousi fra disse små ynkelige dongs? De ser hvad vi (expats) har og vil ha det samme. Jalousi+våben = farlig cocktail.

Jeg forstår da godt deres frustrationer. Mange af dem er ikke 5 potter pis værd, de gode piger gifter sig med udlændinge osv. osv. Men at det skulle ende i massemord på udlændinge er jo kun beklageligt og jeg kan kun medgi' "Whorist", at han må være ekstra syg i bolten.

Kunne de da bare ikke dræbe hinanden istedet? Ups, de gør de jo også. Haha
Gammel 27-07-10, 17:04
Madsvp Madsvp er offline
Junior Medlem

Registreringsdato: Jun 2008
Lokation: Cebu + Davao
Standard

Citer:
Oprindeligt indsendt af whorist#1 Se indlæg
Endnu en dum kommentar fra internet trollen.

k.o.m.
En troll er kun en troll så længe der er en fisk der gider bide på, og du laver sq da ikke andet end at bide...?
Besvar med citat
Gammel 27-07-10, 18:05
Senior Medlem

Standard

Citer:
Oprindeligt indsendt af Jyden Se indlæg
Dongs/knægte med skydevåben, nej tak! Istedet for at tage fingeren ud af (hvor solen aldrig skinner og skabe noget selv) opstår der ofte jalousi. Nu kender vi jo ikke motivet for disse drab. Men mon ikke det er den sædvanlige omgang jalousi fra disse små ynkelige dongs? De ser hvad vi (expats) har og vil ha det samme. Jalousi+våben = farlig cocktail.

Jeg forstår da godt deres frustrationer. Mange af dem er ikke 5 potter pis værd, de gode piger gifter sig med udlændinge osv. osv. Men at det skulle ende i massemord på udlændinge er jo kun beklageligt og jeg kan kun medgi' "Whorist", at han må være ekstra syg i bolten.

Kunne de da bare ikke dræbe hinanden istedet? Ups, de gør de jo også. Haha
her er ikke kun tale om jalousi,vi snakker om en mand der formentlig har dræbt 9 personer indtil videre,både udlændinge og filippinere altså en ægte "serial killer" og har intet at gøre med en "følelse af national oprejsning" som trollen skriver hvad end det så betyder.

k.o.m.
Besvar med citat
Gammel 27-07-10, 18:16
Senior Medlem

Standard

Citer:
Oprindeligt indsendt af Madsvp Se indlæg
En troll er kun en troll så længe der er en fisk der gider bide på, og du laver sq da ikke andet end at bide...?

look who's talking ! LOL!
jeg har modsat dig tiden til det og skal ikke af nød arbejde længere i en alder af 37
derfor nyder jeg friheden til at lege med trolle

k.o.m.
Besvar med citat
Gammel 27-07-10, 18:25
Madsvp Madsvp er offline
Junior Medlem

Standard

Citer:
look who's talking ! LOL!
jeg har modsat dig tiden til det og skal ikke af nød arbejde længere i en alder af 37
derfor nyder jeg friheden til at lege med trolle

k.o.m.
Haha, I'm talking...supprise supprice :-p

Du aner tydeligvis ikke hvad du snakker om wannabe horedreng, men dine primitive "vi skal endelig mobbe de andre, for så bliver vi selv ikke drillet imens"- metoder er barnagtige, latterlige og implicit en grov fornærmelse imod andres debatøreres intelligens, hvorfor du får zip kredit for dem.
( zip betyder 0, horedreng)
Besvar med citat
Gammel 27-07-10, 18:57
Senior Medlem

Standard

Citer:
Oprindeligt indsendt af Madsvp Se indlæg
Haha, I'm talking...supprise supprice :-p

Du aner tydeligvis ikke hvad du snakker om wannabe horedreng, men dine primitive "vi skal endelig mobbe de andre, for så bliver vi selv ikke drillet imens"- metoder er barnagtige, latterlige og implicit en grov fornærmelse imod andres debatøreres intelligens, hvorfor du får zip kredit for dem.
( zip betyder 0, horedreng)
forklar mig venligst hvad det er jeg ikke aner jeg snakker om?
eller er du enig med MOHS i at det er en følelse af national oprejsning der har fået en massemorder til at gå amok på både expats og filippinere?
de fleste mord på expats skyldes som jyden skriver jalousi og penge, det selvsamme når de myrder hinanden
jeg mobber ingen,men når folk skriver noget der efter min mening er vrøvl,så har jeg ret til at sige min mening om dette
at kalde folk ting som "horedreng" hører vel under kategorien mobning ?
du har ret i at jeg ikke er den skarpeste kniv i skuffen (forlod folkeskolen med 7 i gennemsnit og derefter en 4-årig håndværkeruddanelse) til gængæld er jeg nu i en alder af 37 økonomisk uafhængig bla. ved at lave forretninger på filippinerne,noget de færreste kan prale af og det er jeg sku stolt af
men lad os holde debatten nede hvor indlægende bliver angrebet og ikke debatøren
ha en go dag

k.o.m.
Besvar med citat
Gammel 27-07-10, 19:08
Madsvp Madsvp er offline
Junior Medlem

Standard

Citer:
forklar mig venligst hvad det er jeg ikke aner jeg snakker om?
eller er du enig med MOHS i at det er en følelse af national oprejsning der har fået en massemorder til at gå amok på både expats og filippinere?
de fleste mord på expats skyldes som jyden skriver jalousi og penge, det selvsamme når de myrder hinanden
jeg mobber ingen,men når folk skriver noget der efter min mening er vrøvl,så har jeg ret til at sige min mening om dette
at kalde folk ting som "horedreng" hører vel under kategorien mobning ?
du har ret i at jeg ikke er den skarpeste kniv i skuffen (forlod folkeskolen med 7 i gennemsnit og derefter en 4-årig håndværkeruddanelse) til gængæld er jeg nu i en alder af 37 økonomisk uafhængig bla. ved at lave forretninger på filippinerne,noget de færreste kan prale af og det er jeg sku stolt af
men lad os holde debatten nede hvor indlægende bliver angrebet og ikke debatøren
ha en go dag

k.o.m.
Jeg har kæmpe respekt for håndværkere, jeg opfattede det blot som om du talte om mig og hvad jeg var tvunget til at gøre for at opretholde mit liv og eksistens, og det ved du ærlig talt ikke noget om.
Jeg kaldte dig horedreng fordi det navn ligger i dit nick uanset hvad du ellers måtte sige, men det var kun ment drillende, ikke stemplende.
Jeg vil gerne takke for dine indlæg i det hele taget, de er bestemt underholdende og ganske begavede, derfor fik du osse at vide af mig at du vist lod dig fange af personen du kalder troll, mere end hans unikke mening om dette eller hint.
Han skal sq have lov til at have sine meninger, uanset hvor outreret de end måtte være.

Tak for din facon her, og jeg undskylder min tone.

Mads
Besvar med citat
Gammel 27-07-10, 19:43
Harly Harly er offline
Senior Medlem

Standard æv.

Slap, nu af drenge. Nogle har meninger, der ikke er helt gennemtænkt, det må vi bare leve med. Det er jo helt op til læseren selv at gennemtænke ( gennemskue) et indlæg. Historisk set, på dette forum, sker det jo engang imellem, at der dukker ytringer op, der tydeligvis er skrevet under påvirkning af forfatterens sindsstemning på skrivetidspunktet, det være sig både negative og positive, så " stik fingeren i jorden " inden I reagerer. Mange gange er det bedst, bare at overse indlægget. Husk, vi alle mennesker, med de fordele og fejl, der følger dette.
Gammel 27-07-10, 22:07
Senior Medlem

Standard

Selvfølgelig vi skal alle være her,og hermed en undskyldning til MOHS hvis jeg har været for hård ved dig,vi har alle vores opfattelse af filippinerne.
om ikke andet så kan vi være enige om at være uenige ;-)

k.o.m.
Besvar med citat
Gammel 28-07-10, 00:02
MOHS MOHS er offline
Junior Medlem

Standard Jo Jo jeg er en troll

og har prøvet at holde mig i skindet med at lave indlæg på forum :-|
Jeg er selv blevet truet af filippinere. Nuff Said.
Besvar med citat
Gammel 28-07-10, 00:09
MOHS MOHS er offline
Junior Medlem

Standard Jo Jo jeg er en troll

og har prøvet at holde mig i skindet med at lave indlæg på forum :-|
Jeg er selv blevet truet af filippinere. Jeg var 23 da jeg rejste til mit første lange ophold på 13 måneder i Maynilad og blev meget forvirret i hovedet da jeg rejste hjem til Danmark og talte i telefon dagligt med mine venner dernede. Nuff Said.
Besvar med citat
Gammel 05-08-10, 06:57
norhil norhil er offline
Junior Medlem

Lokation: Mandaue - Cebu
Send en besked til norhil via Yahoo Send en besked til norhil via Skype
Standard morder på phil.

ja ja , der sker mord på filipinerne på udlændinge og lokale, det er jo ikke noget ny, hvorfor sker der mord på udlændinge ???, jaaaa svaret kan være mange, men som sagt af andre er det for det meste for penge og pigerne og udlændinge der ikke kan opføre sig ordentlig. men kik lige på danmark ,hvor mange mord og voldsager er der ikke her, hver dag kan i læse om det i aviserne, så det er ikke kun derude det sker, jeg er sq mere bange for at gå i byen herhjemme en jeg er derude.
Besvar med citat
Svar

Emne værktøjer
Visningsmåde

Regler for indlæg