Annoncering

Collapse
No announcement yet.

dykkercertifikat

Collapse
X
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• dykkercertifikat

på min næste tur er vi 6 personer afsted. den ene vil gerne tage dykkercertifikat men det kniber med tiden så planen er at tage teori herhjemme og det sjove derude. vedkommende syntes at det er lidt svært at finde et sted herhjemme i danmark hvor man kan nøjes med at tage teori. er der nogle der kan anbefale noget ?

hvis det så lykkedes at få overstået teori får man så et bevis på teori til at tage med derud ?

mvh

jesper

Hej Jesper, i PADI systemet er Open Water certifikatet delt op i tre dele, Teori, confined water,(Pool sessions) og open water dyk. det kan lade sig gøre at tage de to første i DK og så få referal papirer med og tage de "rigtige" dyk i PH det bliver nok noget dyre end tage det hele et sted! anbefalinger om hvor det kan lade sig gøre afhænger helt af hvor i landet i befinder jer, hvis det er tæt på KBH eller Århus burde det ikke være et problem, andre steder kan det være sværer.
    Venligst
    Jappe
    Venlig Hilsen
    Jappe

Comment

Lidt gammel tråd

TS har nok fået sit dykker certikat nu.

Men man behøver ikke at tage noget i Danmark, kan fint tages alt sammen her

Jeg Tog Open Water cert. på 3 dage, læste teori om aftenen med opgaver, næste dag

checkede instruktøren opgaverne og alt var forstået, også tog vi ud og dykkede.

Prisen (2011) var bare på 13000 php, med 5 dyk,teori og bøger.

Jeg havde en Engelsk instruktør fra Divers Cafe. Dygtig og venlig.

Vh P
      Gift med Filippinsk Kvinde, 2 Børn,5 gange på besøg i Filippinerne

Comment

Jeg tog mit Padi Openwater hos Mactan Scuba Dive Center, er ejet af en Tysker. Tog det på 3 dage kostede 10000 pesos i Oktober 2011. Gik supergodt, og han hentede mig der hvor jeg boede, når vi skulle dykke.

Comment

Oprindeligt indsendt af LarsDK Se indlæg
          Jeg tog mit Padi Openwater hos Mactan Scuba Dive Center, er ejet af en Tysker. Tog det på 3 dage kostede 10000 pesos i Oktober 2011. Gik supergodt, og han hentede mig der hvor jeg boede, når vi skulle dykke.
          Det må være en pris eksl. bøger. Jeg ville måske tjekke op dit kursus bevis, samt certifikat status på PADI's hjemmeside.

Comment

Padi kort i Plast

Oprindeligt indsendt af marven99 Se indlæg
            Det må være en pris eksl. bøger. Jeg ville måske tjekke op dit kursus bevis, samt certifikat status på PADI's hjemmeside.
            Hvis han har Fået sit Padi Kort/bevis sendt fra PADIs Kontor i Australien så burde det vel være ok. Sådan var det med mig.

Først et midlertidigt i Pap som jeg kunne bruge, indtil mit permanente kort i Plast med billed blev lavet i Australien og sendt til Danmark.

Vh P
            Gift med Filippinsk Kvinde, 2 Børn,5 gange på besøg i Filippinerne

Comment

Oprindeligt indsendt af pakwhan Se indlæg
              Hvis han har Fået sit Padi Kort/bevis sendt fra PADIs Kontor i Australien så burde det vel være ok. Sådan var det med mig.

Først et midlertidigt i Pap som jeg kunne bruge, indtil mit permanente kort i Plast med billed blev lavet i Australien og sendt til Danmark.

Vh P
              Ja, hvis han har fået det fra AUS eller PADI Europe, så er den lige i skabet.

Comment

Working...
              X