Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Dykkercentre på Mindoro

Collapse
X
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Dykkercentre på Mindoro

Er der nogen der har aktuelle anbefalinger vedr. hoteller og dykkercentre på Mindoro?

Vi besøger San Juan og regner med at besøge Puerto Galera området.

Skal man vælge Puerto Galera, Sabang eller en af Lagunaerne?

Alle gode ideer og anbefalinger modtages med tak.

Bedste hilsner Brother Lars

Re: Dykkercentre på Mindoro

De bedste dykkersteder ligger i området omkring Puerto Galera , men langt de fleste og bedste dykkershops ligger i Sabang . Der findes også et par gode sted i big la lauguna .

Mermaid divers( danske ejere) vil jeg anbefale i Sabang , El galleon(Asia divers) i big la lauguna er også gode , god service .

Har 100 + dyk i området. så spørg endelig hvis der er mere i vil vide .

San Juan ? hvor ligger det på mindoro ? mener du San Jose ?

Har været på rundtur hele vejen om mindoro , resortet på pandan island kan anbefales for en dags tur eller en overnatning.

Hilsen John

Comment

Hej Picco!
      Tak for dine kommentarer.

Du har fuldstændig ret, vi besøger San Jose.
      Hvordan er transportmulighederne fra San Jose til Puerto Galera området ? Det er mit indtryk at rejsen langs den vestlige kyst er noget skidt!?

Bedste hilsner Brother Lars

Comment

Lige en rettelse...

Picco med 100+ dyk i området er jeg sikker på at du ved at Asia Divers IKKE lægger i Big La Laguna, men på pynten imellem Sabang Beach og Small La Laguna.. Detalje bevars!

Brother Lars, jeg vil anbefale dig at holde dig væk fra Sabang. Sabang er fint hvis udsigten er at du skal ud og finde en kone eller give den gas i nattelivet.
        Men vandet i Sabang - her tænker jeg på havet - er så beskidt og fyldt skidt at det er sundhedsfarligt at springe i. Du kan jo kigge når du er her.

Som det er nævnt er nogle af de bedste dyk i området ud for Sabang.
        Men Small La Laguna med Asia divers, eller Big La Laguna med muligheder som Scandinavian Divers eller La Laguna Beach Club er væsentlig bedre løsninger.
        I Big La Laguna kan du snorkle direkte fra kysten - det "gør" man ikke fra de andre steder.

Comment

Hørt, Scandinavian divers er et godt valg.
          Billig overnatning, og Peter og Peter som ejer stedet er et par hyggelige fætre.
          De har også gode dive masters.

Comment

Working...
          X