Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Dykkersteder på Cebu/Bohol/Palawan

Collapse
X
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Dykkersteder på Cebu/Bohol/Palawan

Hey!

Tænkte at jeg lige ville kaste snøren ud og se, om der var nogen, der kunne komme med nogle gode forslag til dykkersteder i ovennævnte området og evt. dykkerfirmaet og logi?

Glæder mig til at høre fra jer.

Hilsen Tine

Cebu:
    Moalboal. 2-3 timers kørsel fra Cebu City. ligger på "bagsiden" af Cebu Island.
    Malapascua. En lille ø nord for Cebu Island.
    Bohol: Panglao Island. Det nemmeste er nok at søge på Alona Beach.

Der er alle 3 steder resorts i alle prisklasser og der mangler ikke dykkerforetninger

Det er de hurtige og nemme svar fra en ikke dykker der endnu ikke har været på Palawan.

Hilsen

PNO

Comment

Oprindeligt indsendt af PNO Se indlæg
      Cebu:
      Moalboal. 2-3 timers kørsel fra Cebu City. ligger på "bagsiden" af Cebu Island.
      Malapascua. En lille ø nord for Cebu Island.
      Bohol: Panglao Island. Det nemmeste er nok at søge på Alona Beach.

Der er alle 3 steder resorts i alle prisklasser og der mangler ikke dykkerforetninger

Det er de hurtige og nemme svar fra en ikke dykker der endnu ikke har været på Palawan.

Hilsen

PNO
      Var på Malapascua i maj, selvom jeg ikke er dykker og øen er ikke særlig stor, men den er nu rigtig rar at være på, selvfølgelig er der folk som vil sælge dig ting og sager, men det er ikke særlig slemt. Der ligger en lille landsby ca 2 min gang fra alle resorts'ne hvor man kan købe næsten alt nødvendigt som hår-shampoo, sæbe, osv.. (dog har de ikke after-sun kun på resorts og der koster de fra 500 php og op efter)
      Der ligger en del små spise-steder og de steder min daværende kæreste (nu kone) spiste, brugte vi mellem 600 og 750 php for aftensmad inkl drikkevarer og drikke-penge (for 2 personer)
      Vandet er klart, og rent, og dejlig varmt (selvom det kan føles køligt når vinden er over 40 grader), stranden er dejlig hvis og blød, dog er der nede ved "The blue coral" en del sten, så vælger man at bo der (som vi gjorde, rigtig god Staff) skal man lige gå små 3 min op af stranden for at komme til det bedste sted

Lindhardt

Comment

Working...
      X