Annoncering

Collapse
No announcement yet.

internet stabilitet ??

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• internet stabilitet ??

Hej.
    Har nydt at læse og drømme mig til PH igennem lang tid og arb nu hen imod at flytte dertil ;-)
    Krævede naturligvis lige at jeg også blev medlem herinde, så kan søge lidt fornuftig råd og vejledning hvis nødvendigt..
    Jeg har et spørgsmål, som går mig lidt på..

Nu ved vi alle jo nok at internettet er extremt elendigt i Philippinerne (nr 155 ud af 180 på verdensplan), men jeg vil gerne høre jer fastboende, om hvordan i holder kontakt med familie og venner i Danmark hvis internettet er så dårligt ? Kan man overhovedet bruge skype eller nogen af de andre "apps " ?
    Hvad med hvis i gerne vil se lidt youtube eller aftenshovet på dk hjemmeside.. Kan i streame det eller er forbindelsen for dårlig ?

For mig er det alt afgørende jeg har en internet forbindelse der som minumum kan streame youtube uden konstante stop og hakker, eller have en samtale over video call på tlf.. Er dette realistisk i en by some Dumaguete ?

Mange tak

Hej

Det kommer jo meget an på hvor du er hvad du kan få og hvad der virker.

I de store byer kan man få godt internet, hvis man kan betale hvad det koster og mange gange tegne kontrakt i lang tid (1/2 år)

Sky skulle være godt i Dumaguete, men findes ikke alle steder "silver" pakke er ca 2300 php for 35 Gb Plan. 10 Mbit/s

Hvis der skal være mere data i eller højere hastighed. Koster det mere
    Gift med Filippinsk Kvinde, 2 Børn,5 gange på besøg i Filippinerne

Comment

Working...
    X