Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Forsikring af familie i Filipinnerne

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Forsikring af familie i Filipinnerne

Hej,

Min kones filipinske forældre er ved at blive gamle og vi har allerede haft store hospitals regninger (fjernet bugspytkirtlen).
    Vi tænker at det muligvis er billigere for os at få dem forsikret på en eller anden måde, i fald de senere får andre sygdomme der kan være dyre at behjælpe. Har I nogle gode råd?

Hvilke forsikringsselskaber på Filippinerne anbefaler I?
    Hvilken form for forsikring bør vi kigge på, når vi ønsker en forsikring der dækker hospital indlæggelse/operation?
    Hvad koster disse og lignende forsikringer årligt?

På forhånd tak for et meget hjælpsomt og nyttigt forum.

Hej

Umiddelbart tror jeg ikke det er muligt at lave en forsikring for familien, hvis de er over 60 år er der ikke mange der vil forsikre dem når de allerede er syge og hvis der er, så koster det en bondegård, jeg har forhørt mig tidligere og det ville koste mig 100.000 om året.
    Men hvis hendes forældre har været lidt kloge så har de sikkert en forsikring i Phil Healt, det har de fleste herude, den koster ca. 200 pr. md. for en person, mener jeg, og alt efter hvad sygdom det er, så dækker de ca. 20% når man er indlagt mere end 3 dage, men igen det er forskelligt for hvilken sygdom man bliver opereret for.

Der er et hav af forsikringsselskaber, men igen alderen kan være en forhindring, så man skal være meget opmærksom når man spørger rundt omkring.

Håber dette sørgelige svar kan hjælpe jer lidt.
    Hilsen
    Mogens
    ------------------
    Gift med Filippiner, bor i General Santos

Comment

Working...
    X