Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Pris for leje bolig, Aupair på bohol?

Collapse
X
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Pris for leje bolig, Aupair på bohol?

Hejsa.

Skriver fordi jeg har fået et godt job på bohol, skal derned til sommer.
    Mit spørgsmål er så hvad er prisen for en lejlighed til 1mand.
    Tænker en bolig med 1 soveværelse, køkken, stue, toilet og adgang til pool.

Og hvis man vil have en aupair eller rengørings dame, hvad er prisen så cirka for det?

Håber jeg får svar.
    God dag

Aupair på Filippinerne? Hvorfor? ved du hvad aupair betyder?

Comment

Aupair. Det begreb findes vist slet ikke på Fillipinerne, men en stuepige, husassistent eller lignende kan du vel få. I Danmark får en aupair 4350 kr om måneden før skat, samt fri kost og logi. Men find du hellere ud af, hvad en stuepige eller husassistent skal ha i løn.

Comment

Bolig svinger meget i pris, men vil du gerne have en dame til at svinge støvkluden er der flere muligheder. Men deg er klart at har ikke et hus eller stor lejlighed så er det ikke så svært , der vil altid være en kone eller pensionist der gerne vil køre husholdningen, i nabolaget prislejer er nogle få hundrede kroner. Har man hus vælger man en , der bor permanent og der tager hjem i weekenderne til sin egen familie, der betaler du foruden en lille løn, også billet hjem, mad, og personlige pleje. Bliver du gammel har nogen en ung pige i huset , hvor man betaler det samme som ovenstående men også uddannelse. Så alt ialt er der flere løsninger,men ligesom andre stedet jo mere gavmild jo bedre service.
        Hvis du ikke bestiger bjerget får du aldrig den gode udsigt !

Comment

Oprindeligt indsendt af kenneth Se indlæg
          Bolig svinger meget i pris, men vil du gerne have en dame til at svinge støvkluden er der flere muligheder. Men deg er klart at har ikke et hus eller stor lejlighed så er det ikke så svært , der vil altid være en kone eller pensionist der gerne vil køre husholdningen, i nabolaget prislejer er nogle få hundrede kroner. Har man hus vælger man en , der bor permanent og der tager hjem i weekenderne til sin egen familie, der betaler du foruden en lille løn, også billet hjem, mad, og personlige pleje. Bliver du gammel har nogen en ung pige i huset , hvor man betaler det samme som ovenstående men også uddannelse. Så alt ialt er der flere løsninger,men ligesom andre stedet jo mere gavmild jo bedre service.
          Det lyder dyrt sådan noget med uddannelse.

Comment

Du sparer jo så også lønnen , .og det er mest passende at det er unge piger der passer ældre damer . Og modne damer der passer ældre mænd . Men da du jo kun leder efter en 1 værelses , kan du jo tage en snak med en af naboerne omkring oprydning,madlavning og evt få laundry shoppen til at hente dit vasketøj.

Comment

Oprindeligt indsendt af kenneth Se indlæg
              Du sparer jo så også lønnen , .og det er mest passende at det er unge piger der passer ældre damer . Og modne damer der passer ældre mænd . Men da du jo kun leder efter en 1 værelses , kan du jo tage en snak med en af naboerne omkring oprydning,madlavning og evt få laundry shoppen til at hente dit vasketøj.
              Måske jeg spørger dumt, men hvorfor er det mest passende?

Comment

Det er vel et godt spørgsmål , kulturen velsagtens, min oplevelse er , jeg ikke har set unge piger bo med ældre mænd, medmindre det var ægteskab , så formentlig er det vel ligesom i dk at der ville jeg nok heller ikke lade min datter på 16 bo hos en fremmede mand uanset formål.

Comment

Hold dig fra guds skyld fra de helt unge piger. De filippinske myndigheder arbejder efter objektivt ansvar eller en formodningsregel om, at hvis en mindreårig pige (under 18) opholder sig alene med en fremmed voksen så er der sket noget kriminelt. Særligt hvis du er udlænding er den gal. Så smider de dig i fængsel og smider nøglen væk. Dette til trods for, at du ingen urene intentioner har og du egentlig bare ledte efter en maid. Så for din egen skyld fraterniser ikke med piger under 18 år. Bare et velment råd.
                  Det eneste, der kommer af sig selv er lommeuld og rudekuverter. Resten skal der arbejdes for.

Comment

Working...
                  X