Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Hej alle sammen. Hjælp til kontakter til filippinere på nettet.. HJÆLP

Collapse
X
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Hej alle sammen. Hjælp til kontakter til filippinere på nettet.. HJÆLP

Hvad er jeres erfaringer med hvor man kan komme i kontakt med filippinere på nettet.??

Er Filipino dating et godt sted,,? Eller er der andre steder på nette som i ved er seriøse..???

Vil rigtig gerne i kontakt med nogle dernede, med henblik på at besøge den/dem, og derved evt få gode bekendtskaber der nede.

Jeg tænker på at ta til Cebu eller Palawan på en længere tur.

Det kunne også være at jer der bor dernede har kendskab til nogle filippinere, som har lyst til at starte med at skrive sammen, og så se om det kunne ende med et besøg dernede.

Jeg håber i erfarne kan hjælpe mig, så ville jeg blive rigtig glad og taknemmelig.

Har været på mindoro i 2007 på ferie, bare skønt at opleve.

Hjælp Please

mvh Per

Slet ingen der kan hjælpe mig, det håber jeg der er

Comment

Er det kærligheden du leder efter, eller er det venskaber (med jævnaldrene)?

Hvis det er kærligheden, kan jeg anbefale filipinocupid.com. Der er masse af "scammers" eller useriøse, men også mange seriøse. Det skal du nok hurtigt på fod på.

Comment

Hej nwinter..

Tak for hjælpen.
        Jeg har oprettet en profil på filipinocupid for en lille uge siden, og der er lige som du siger, mange mange useriøse, ligesom andre dating sites, men også nogle som jeg tror er mere seriøse, det må tiden vise.
        Det er IKKE for at tage derned og drikke sig i hegnet, eller betale for lidt opmærksomhed.
        Men Det er først og fremmest for at starte en kontakt eller to, og som er nogenlunde jævnaldrende, og som man tror på er ok seriøs. Håber det lykkedes, det er ihvertfald et fedt sted at studere og ferierer i, at møde disse super søde gæstfrie filippinere er ret skønt.
        Det skal nok lykkedes.
        Håber i har det fedt dem af jer som befinder sig i Filippinerne

Comment

Det bedste du kan gøre er at tage til Cebu/Palawan og finde et sted at bo, så vil du meget hurtigt finde nogen som kan være interessante. Der vil selvfølgelig også være mange useriøse som kun vil malke dig for penge, men du kan være heldig at finde en som er ok. Men et godt råd glem alt om penge og fortæl alle at du er en fattig mand, så lad være med at købe vildt ind eller spille dumgod, du skal ikke invitere på retstaurant eller fine middage. Jeg har set så mange som er blevet snydt men som troede at de havde scoret en perfekt, en af mine venner havde købt 2 farme forskellige steder samt bygget et flot sommerhus direkte på stranden, samt et autoværksted, han boede sammen med en singlemor i 7 år og adopterede hendes yngste datter, men så var det ved at være slut med penge og han ville rejse hjem og tjene lidt flere, men han fik besked på at han godt kunne blive væk, så han mistede alt (ca. 10 mill. pesos) og troede på denne kvinde som var ansat i politiet. En ting er sikkert du vil møde mange single mødre og glem alt om at hjælpe deres familie hvor et medlem er på hospitalet som kræver en operation eller en syg moster, lad alt det flinke blive langt væk. Ellers ender du med at blive en dum dansker der falder for det dejlige liv herude samt skønheden, BRUG DET RIGTIGE HOVED. Jeg hører til en af de heldige som nu har boet herude i snart 11 år og fandt min dejlige kone face to face og vi boede sammen i DK i 1 år inden vi giftede os og flyttede til dette dejlige land, mit navn siger lidt om
          Hilsen
          Mogens
          ------------------
          Gift med Filippiner, bor i General Santos

Comment

Hvor gammel er du og leder du kun i Cebu og Palawan ?

Comment

Working...
            X