Annoncering

Collapse
No announcement yet.

God Separations Advokat i PH ?

Collapse
X
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• God Separations Advokat i PH ?

Hej alle.
    Nogen der kender eller har erfaring med en god separations advokat i PH ?

Så er jeg meget interesseret i links, gode råd og vejledning.

Mvh Kim
    Født og bosat i DK.

Der er mange advokater men det er meget svært at blive skilt her, med hensyn til seperation så er det sådan at folk bare flytter fra hinanden. En skilsmisse kan løbe op i 200- 300.000 så du skal nok glemme det.
    Hilsen
    Mogens
    ------------------
    Gift med Filippiner, bor i General Santos

Comment

Jeg følger med her, men Gensan "du skal nok glemme det"? Det synes jeg er lidt et mærkeligt råd. Hvis der er noget jeg har allermest lyst til, så er det at blive separeret fra min kone (eller få en annulment, som er det eneste man pt kan få her). Jeg er stadig i 30'erne og har ikke lyst til at være gift i måske 50 år mere med en, som jeg aldrig kommer til at bo sammen med igen. Mit brud er forholdvist nyt, så har kigget nærmere på dette og også snakket med en top advokat. Det kommer nok til at koste mig 300-400.000 Php inkl. et par brune kuverter og tager 1-2 år, før det er gennemført, men det vil være det værd! Eneste alternativ til dette er evt. at vente til der (måske) kommer en ny lovgivning på området, som vil tillade skilmisse, hvilket vil gøre processen hurtigere og billigere, men tror ikke det sker så længe vi har den nuværende præsident..

Comment

Oprindeligt indsendt af caloocan Se indlæg
        Jeg følger med her, men Gensan "du skal nok glemme det"? Det synes jeg er lidt et mærkeligt råd. Hvis der er noget jeg har allermest lyst til, så er det at blive separeret fra min kone (eller få en annulment, som er det eneste man pt kan få her). Jeg er stadig i 30'erne og har ikke lyst til at være gift i måske 50 år mere med en, som jeg aldrig kommer til at bo sammen med igen. Mit brud er forholdvist nyt, så har kigget nærmere på dette og også snakket med en top advokat. Det kommer nok til at koste mig 300-400.000 Php inkl. et par brune kuverter og tager 1-2 år, før det er gennemført, men det vil være det værd! Eneste alternativ til dette er evt. at vente til der (måske) kommer en ny lovgivning på området, som vil tillade skilmisse, hvilket vil gøre processen hurtigere og billigere, men tror ikke det sker så længe vi har den nuværende præsident..
        Jeg tror ikke du skal blande presidenten ind i dette., for lovgivningen har altid været sådan, men hvis jeg forstår dit indlæg så bor du her i landet, så det letteste er bare at man flytter fra hinanden og så er det ferhold forbi og du slipper for hende. Du kan altid finde en at bo sammen med, det er jo det man ser hver dag herude.
        Hilsen
        Mogens
        ------------------
        Gift med Filippiner, bor i General Santos

Comment

Oprindeligt indsendt af caloocan Se indlæg
          Skal lige høre, hvor blev du gift henne? Derude eller i DK?

Comment

Oprindeligt indsendt af gensan Se indlæg

Jeg tror ikke du skal blande presidenten ind i dette., for lovgivningen har altid været sådan, men hvis jeg forstår dit indlæg så bor du her i landet, så det letteste er bare at man flytter fra hinanden og så er det ferhold forbi og du slipper for hende. Du kan altid finde en at bo sammen med, det er jo det man ser hver dag herude.
            Korrekt, at det ser man herude, for den almindelige Filipino har jo ikke råd til at få en annulment. Og jo, præsidenten er jo lige præcis grunden til, at det ikke bliver nemmere/billigere at få en annulment/skilsmisse:

[url]https://www.rappler.com/previous-articles?filterMeta=divorce%20bill[/url]

[url]https://www.philstar.com/headlines/2018/04/21/1807906/duterte-seals-fate-divorce-bill[/url]

Havde jeg ikke fået et barn med hende for 4 år siden, så havde det måske været "lettere" bare at stikke af. Men man skal jo stadig huske, at hun i princippet har adgang til alt hvad man ejer. Køber jeg f.eks. en lejlighed om 10 år, så har hun stadig "aktier" i den.. Det vil jeg meget gerne undgå!

Comment

Oprindeligt indsendt af Claus_per Se indlæg

Skal lige høre, hvor blev du gift henne? Derude eller i DK?
              PH tilbage i 2009

Comment

der er en layer i Caloogan 214000 ph

Comment

Working...
                X