Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Investeringsejendom

Collapse
X
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Investeringsejendom

Jeg ved ikke lige hvor jeg skal placere dette indlæg.

Men jeg går med tanken om at investere i en "condo", i et lejlighedskompleks i Makati. Og kunne meget godt tænke mig noget sparing for en eller flere som har gået med samme tanker, eller har ført dem ud i livet.

Jeg er jævnligt i Metro Manila og kunne godt tænke mig mit eget, som kunne fungere som AirBnB i de perioder jeg ikke selv er der.

Jeg har kigget rundt på flere sider, og de kan jo erhverves fra alt mellem 550.000 PHP - 75.000.000 PHP - Hvor jeg jo så nok vil ligge mig i den billigeende - Og så med mulighed for at købe mere end, en condo.

Jeg er dog bosat i Danmark, med dansk bank.

Er der nogle som kender til banker som er mere villige til den slags investeringer? Jeg går ikke udfra at der gælder de samme finansielle regler som ved køb af dansk ejendom med at det kan køres over 30 år til lav rente.

Nogen som ved hvad det typisk render op i for at have tilknyttet en "keymaster" - Som sørger for overdragelsen af nøgler, rengøring inden overdragelse af nøgler, og kundekontakt på AirBnB?

Mange hilsner - Thomas

Lyder interessant og vi har også tænkt på noget liggende men skriv endelig hvis du finder svar på følgende - ved køb af en ejerlejlighed hæfter man så personligt for ejerforeningens forpligtelser samt hvordan med jordskælvs forsikringer kan man forsikre sig til en fornuftig pris.

Comment

Working...
    X