Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Invitation

Collapse
X
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Invitation

Hej Alle

Jeg sidder og kigger på en invitation, og kunne godt bruge lidt hjælp, jeg vil gerne gøre det så præcist som muligt.

Jeg udfylder den elektronisk, så smart.

Jeg er i tvivl om følgende punkter:

1. punkt "Er der nogen særlige omstændigheder eller begivenheder, der skal tages med i betragtning ved behandlingen af visumansøgningen?"

2. punkt "Generelle bemærkninger. Det du indtaster her vil fremgå på alle invitationer"

3. punkt "Specifikt for ansøger 1:"

Er der nogen der kunne hjælpe med lidt råd til de punkter?

Vi er nødt til at vide noget om baggrunden for invitationen. Hvem og hvor mange inviterer du og hvorfor?

Ad. 1: Ansøgningen skal - ret beset - give myndighederne mulighed for at træffe beslutning på et oplyst grundlag. Dvs. at der kan være omstændigheder som gør, at myndighederne vil være mere lempelige - eller mindre lempelige. Jeg har aldrig selv udfyldt feltet, da det er mit indtryk, at det er noget omkring at du - eller gæsten - har dårligt helbred, et handicap, fremskreden alder eller andet som - på godt og ondt - kan give myndighederne mulighed for at træffe en retfærdig afgørelse.
    Men da det er mig uigennemskueligt, hvad der trækker op, og hvad der trækker ned, skriver jeg ikke noget.

Ad. 2: Aldrig bemærket punktet. Jeg tror ikke jeg ville skrive noget. Men det handler vel om, at alle dem du inviterer er underlagt denne eller disse samme omstændigheder.
    Ad 3. Som ovenfor, men hvor det drejer sig om ansøger 1 specifikt (men ikke ansøger 2.)

Comment

Oprindeligt indsendt af nwinther Se indlæg
      Vi er nødt til at vide noget om baggrunden for invitationen. Hvem og hvor mange inviterer du og hvorfor?

Ad. 1: Ansøgningen skal - ret beset - give myndighederne mulighed for at træffe beslutning på et oplyst grundlag. Dvs. at der kan være omstændigheder som gør, at myndighederne vil være mere lempelige - eller mindre lempelige. Jeg har aldrig selv udfyldt feltet, da det er mit indtryk, at det er noget omkring at du - eller gæsten - har dårligt helbred, et handicap, fremskreden alder eller andet som - på godt og ondt - kan give myndighederne mulighed for at træffe en retfærdig afgørelse.
      Men da det er mig uigennemskueligt, hvad der trækker op, og hvad der trækker ned, skriver jeg ikke noget.

Ad. 2: Aldrig bemærket punktet. Jeg tror ikke jeg ville skrive noget. Men det handler vel om, at alle dem du inviterer er underlagt denne eller disse samme omstændigheder.
      Ad 3. Som ovenfor, men hvor det drejer sig om ansøger 1 specifikt (men ikke ansøger 2.)
      Hej nwinther

Fair nok. :-)

Min kæreste, kun hende.

Tak for feedback, det var det samme jeg kom frem til, bliver bare bekymret over et tomt felt, det virker som om man "mangler" noget.

Katok

Comment

Working...
      X