Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Affidavit of Support

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Affidavit of Support

Hej jeg er ny her, men det ligner et sted hvor jeg muligvis kan få lidt hjælp

Jeg har en filippinsk kæreste som jeg gerne vil have på besøg her i Danmark, vi har fået Visa og troede vi havde det hele på det rene, men så støtte vi på det her 'Affidavit of Support' som man vist skal have ifølge [url]http://immigration.gov.ph/faqs/travel-req?fbclid=IwAR1hvneWlDA5LmG_zUPpCrckeSMFCt1TcrfIM 9WDahtrnnZRGePZD7XJXa0[/url] punkt 3 b.

Nogle af jer der har fået det før og evt. kan forklar hvad det er og hvordan man får det?
    Er det overhovedet nødvendigt nårnu alt det andet er gået i orden?

Jeg er aldrig rendt i det, så har ikke haft behovet. Hvis det bare er et turistvisum hun har fået visum (og I har været hele maskinen igennem på den danske ambassade med billetreservation, forsikring osv.), så skulle det bare være at købe en billet (retur) og så ombord på flyveren (husk print af forsikringspapirer).

I udgangspunktet ville jeg holde mig på pkt. 1, da hun jo bare skal på turistbesøg (og i HAR fået visum). Hvis I ellers har rent mel i posen, ser jeg ingen grund til at interessere mig for pkt. 2, 3 osv.

Comment

Working...
    X