Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Hotel i Manila (Makati) søges

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Hotel i Manila (Makati) søges

Hej!

Er der nogle som kan anbefale et fornuftigt og billigt hotel i Manila (gerne omkring Makati)?

Mvh
    Jimmy

Tune hotel i makati gør det meget godt,er hotellernes svar på Norwegian ; du lejer et værelse og betaler så ekstra hvad du nu måtte have brug for eks Wifi,tv,aircondition m.m.

K.o.m.

Comment

Du kan jo evt. søge på Hotel.com , man kan få 2-3-4 stjerner for under 300,-pr. nat
      Hvis du ikke bestiger bjerget får du aldrig den gode udsigt !

Comment

Jeg købte en "sidste-øjebliks" overnatning på nævnte Tune Hotels via en internetportal og betalte pga. rabat kun 500 peso for det. Det var absolut ok, hvis man er forberedt på, at værelset består af en rigtig god seng, en effektiv aircon og et badeværelse med en bruser, der giver masser af varmt vand. Og så ikke ret meget andet. Tøjet må generelt blive i kufferten, for der er hverken skabe eller møbler ud over sengen. Altså er værelset kun til at sove, se TV og surfe lidt på sin laptop, medens man ligger i sengen, og ikke ret meget andet. Hvilket også er, hvad kæden selv reklamerer med.

Den bedste overraskelse var, at selv om de skriver på deres hjemmeside, at der skal betales 350 peso for anvendelse af aircon og omkring 100 peso for at tænde for TV´et, så blev dette ikke håndhævet, og ved udtjeckning fik jeg blot at vide, at "det var ok", og jeg kunne gå. Så det er med god margin den billigste overnatning, jeg nogensinde har haft på Filippinerne. Og selv til en mere normal pris på cirka 1.350 peso + tillæg, er der stadig værdi for pengene, hvis man blot er indstillet på at tage det for, hvad det er, og dette vel at mærke dækker ens behov.
        Filippinsk gift. Er kommet i landet siden 2004 med base i Dumaguete.

Comment

Working...
        X