Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Hotel batangas

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Hotel batangas

Hej.vil høre,om i har nogle forslag til overnatningsmuligheder i batangas City og hvad der er værd at se i nærheden?

Hej har ikke overnattet i Batangas og ved ikke hvad du er på udkik efter, men der er mange hoteller på tripadvisor. Batangas er en Industri by og ikke særlig interesant, tæt på er der dog Vulkansøen / Vulkanen Taal , fine dykker sites Anilao in Mabini, Sombrero Island in Tingloy, Bjerg vandring i Mt. Maculot in Cuenca.

Ellers er der gode forbindelse til Puerto Galera, Sabang Beach MM

VH P
    Gift med Filippinsk Kvinde, 2 Børn,5 gange på besøg i Filippinerne

Comment

Ja okay tak.jeg skal som bare bruge et par dage i batangas inden mine venner støder til igen.og batangas er nemt at komme til fra manila.har kigget på nogle hoteller sådan ca 15-20 kilometer uden for batangas og de ser lækre ud.vil i foreslå at tage en taxa eller finde en bus ud til sådan et hotel? Min pointe er at det gerne må være nemt at komme til....

Comment

Såfremt du vil tage en 1-times færgetur fra Batangas over til øen Mindoro, kan jeg måske komme med et bud eller to.

Comment

Ja bare sig frem....

Comment

Jeg fik nok lovet for meget, for kendskabet til hoteller i den nordlige del af øen har de ikke.

Men jeg vil ikke snyde dig, så prøv at kigge nærmere på mulighederne i dette link: http://www.tripadvisor.dk/Tourism-g2154739-Oriental_Mindoro_Province_Mindoro-Vacations.html

Comment

Bare iorden. Ja har kigget lidt på det.takker.....

Comment

Bor du da på filippinerne?

Comment

Nej, men kender flere der bor sydligere på øen.

Comment

Ok.var bare lige nysgerrig......

Comment

Helt okay.

Post endelig hvad du ender ud med at vælge, samt gerne en vurdering af stedet efterfølgende.

Comment

Ja det vil jeg gøre...

Comment

Ja Hej igen.det behøver ikke nødvendigvis være i batangas.det skal bare være lidt syd for manila og NEMT at komme til.

Comment

Hej igen.jeg lovede,at vende tilbage tid dig efter jeg har fundet ud af,hvad jeg gjorde.det bliver ikke batangas,men Puerto galera istedet for.har du været der?

Comment

Jeg har ikke været lige netop der, men få km derfra.

Comment

Working...
                              X