Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Hvad må man ikke gå glip af i Manila

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Hvad må man ikke gå glip af i Manila

Jeg kunne godt bruge lidt tip til hvad der er et "must se" i Manila. Fra attraktioner til de små ting.

Det kunne være : Mall of Asia (MOA), Manila Ocean Park, Manila Zoological and Botanical Garden, La Mesa Ecopark (i Quezon).
    Er lykkeligt samlevende med Filippiner
    Rejser årligt til PH, næste tur i 2015.
    Klaus

Comment

Fisketorvet i dk har 140 butikker. MOA har 370 restauranter

Ret vildt:

Manila har verdens 4 største (SM Megamal) og verdens 5 største (SM City North EDSA) og vedens 10 største (mall of asial, MOA)

Kan anbefale den italienske restaurant i MOA den ligger med udsigt ud mod manila bay.. lige oven på der hvor du mod mindre betaling bare afleverer din bil og så parkerer personalet den.. Kig efter valet parking...

Hvis du har brug for mærkevarer gucci lacoste osv så er der greenbelt 1-4

Gå en tur på manila bay walk..

Comment

Roof top baren på den pt højeste bygning i Filippinerne, Gramercy Residence, ved A Venue på Makati Avenue.
        De har "Sunset Session" hver lørdag kl. 14 - 20, hvor man kan nyde solnedgangen med en kold øl eller en cocktail.
        https://www.facebook.com/71Gramercy

Erra's Bar and Grill på 1755 Adriatico Street i Malate.
        Super billigt og totalt uhøjtideligt spisested med en fantastisk, men lidt rå stemning.
        Ikke for tøsedrenge!
        Find en plads ved et af de slidte plastikborde under bliktaget eller på fortovet, bestil en San Mig til 35 PHP, åben sanserne, og jeg garanterer at du får en autentisk oplevelse, du aldrig glemmer. Og som er milevidt fra MOA

God tur!

Comment

Manila Baywalk om aftenen. Greenbelt og ikke mindst the Fort, hvor der ligger rigtigt fine natklubber og udendørs barer. Der er jo altid varmt så tropenatten er skøn.

Gå til nogen af de mange malls for eksempel den der ligger i Malate, som jeg tror er en SM. Jo forresten, der ligger en skøjtebane i Mall of Asia, som er et sjovt indslag.

Comment

Working...
          X