Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Lyst til at mødes...

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Lyst til at mødes...

Hej.jeg skal i maj måned besøge en dansk ven og nogle filippinske venner. Jeg har fået nogle dage i "overskud", da de skal på arbejde noget af tiden.jeg tænkte så på,om der var nogen der havde lyst til at mødes og få en sludder eller hvad man nu siger? Muligvis i Puerto galera området....og det er ca fra 18-22 maj.

Nu er jeg desværre hjemme igen, så måske kommer der en anden på banen???

Hvis ikke, så kan jeg klart anbefale en tur sydpå men en "van". Det er ikke den store udgift (under en 50'er for en tur-retur), og det er bestemt turen værd. Langt smukkere område, specielt omkring søen Naujan Lake, og de lokale beboer er også helt anderledes end dem på nordsiden af Mindoro.

Comment

Hej.det lyder da som en god ide.sidder lige og kigger på hoteller.enten sabang eller i Puerto galera.mine venner siger begge steder er gode.hvad siger du til det?

Comment

Uden jeg kender det mindste til hotellet, så kunne jeg sagtens lade mig friste af en overnatning på et hotel jeg så i Pinamalayan. Det ligger ved Recudo St. lige ved vandet, så det må være en smuk solopgang man får serveret. Desværre husker jeg ikke navnet på det lille hotel. Desværre er landet lysår tilbage mht. internetsider, så det bliver nok svært at finde det pågældende sted. Byen er dog klart en besøg værd, ligesom området er yderst smukt. Jeg vil vove den påstand, at kalde området for et uopdaget turistparadis.

Jeg har været på nordsiden af øen (Calapan), og det var slet ikke mig i sammenligning med dette område.

Comment

Ja okay.pinamalayan lyder fristende.der vil jeg prøve,at overbevise mine venner at tage med hen.nordsiden af øen er måske for turistpræget?jeg skal som sagt selv bruge et par dage alene inden mine venner støder til igen.derfor jeg tænkte på nordsiden af øen(Puerto galera-sabang), da det er nemmest at komme til....

Comment

Det er nu mere end nemt at komme sydpå, idet der kører Van med få minutters mellemrum i dagtimerne. Det er køretøjer som vi herhjemme typisk kender som varevogne, men som er udstyret med sæderækker i stedet for et varerum. Mener turen sydpå koster 100 peso (eller også er det 200), svarende til ca. 15 kr. Turen tager vel ca. 1,5 time afhængig af antal stop undervejs.

Comment

Okay.det vil jeg da lige tage og se på....

Comment

Working...
              X