Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Finde ophold på Fillippinerne

Collapse
X
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Finde ophold på Fillippinerne

Hvilket hjemmeside, vil i mene er den bedste til at finde ophold derovre, hotel osv? Er der noget man skal være opmærksom på?

Der findes et hav af hjemmesider med Links til Hoteller, Resort og privat indkvartering og det kan virke lidt uoverskueligt.

Så jeg er begyndt at bruge Google Maps, for så får man hurtigere et overblik over hvor indkvarteringen er beliggende i forhold til hvad man gerne vil besøge.
    Brug af søgeord som hotel, guest house, resort etc og zoome ind på kortet vil vise nogen af mulighederne.

Her er eksempel fra downtown CdO City:

https://www.google.com.ph/maps/search/guest+house/@8.4821004,124.6519638,15.21z/data=!4m4!2m3!5m2!5m1!1s2018-08-21?hl=en

Hvis man ønsker privat indkvartering f.eks via AirBnb kan man bruge deres kort til at få vist mulige lejligheder i specifikt område.

Her fra downtown CdO City:

https://www.airbnb.com/s/Cagayan-de-Oro--Northern-Mindanao--Philippines/homes?refinement_paths%5B%5D=%2Fhomes&query=Cagaya n%20de%20Oro%2C%20Northern%20Mindanao%2C%20Philipp ines&allow_override%5B%5D=&map_toggle=true&ne_lat= 8.488392443925663&ne_lng=124.66487987595586&sw_lat =8.471147321319668&sw_lng=124.64794171061182&zoom= 15&search_by_map=true&price_max=1199&price_min=540 &s_tag=weC6V2MS

Comment

Kommer an på så meget.

Skal du rejse meget rundt?
      Kender du dine destinationer og ankomsttidspunkter?

Jeg har personligt brugt booking.com, når det kommer til hoteller i storbyerne, mens Air B&B er rigtig god, hvis du er ude i provinsen, hvor der ofte ikke er hoteller af bare nogenlunde standard at finde.

Comment

jeg takker da for jeres svar. Men som i kan se, er det oprettet 19/3-18. Det betyder at det ikke er aktuelt længere.

Comment

Er udmærket klar over datoen, men svarede på det som et generelt spørgsmål om indkvartering, som andre kunne få glæde af, hvis da der ellers havde været nogen svar på dit spørgsmål. Og det kunne jo så være at andre ville byde ind med noget brugbart også, som f.eks nwinther gjorde.

Comment

Beklager Claus_per. Det var jeg ikke opmærksom på.

Comment

En god måde at finde et sted at bo...???

Find et hus der er til salg... lej det....

Jeg har, idag 01.04.2019 lejet en Villa i Balanga City for DKKR 1050 pr måned... så der bor jeg fra d 6 April til d 4 Juni...

2 toiletter... stort badeværelse... aircon... køkken med ovn og køleskab...

Ganske godt...

Comment

Working...
              X