Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Air-China...

Collapse
X
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Air-China...

Hej Alle...

Nogen der har erfaring med Air-China...??? De reklamerer jo med billige biletter til Philippinerne....

mvh Michael

Ja, direkte elendig mad, og ufatteligt ringe service ved evt. mellemlanding i Kina. Har dit navn æ,ø eller å i dit navn, kan du måske forvente at blive afvist ved deres check-in, idet der står noget andet på billetten ift. dit pas. Nå ja, de glemte så også min kuffert i Peking, samtidig med at min flybillet blev taget fra mig ved mellemlandingen. Heldigvis har jeg taget en kopi af min billet.

Så herfra aldrig mere et kinesisk flyselskab eller mellemlanding i Kina!

Comment

1000 Tak Chr R....

Andre selskaber der kan anbefales..??

mvh Michael

Comment

Thai har den hurtigste forbindelse og holder en glimrende standard.. Ellers er der Singapore og Cathay Pacific i samme klasse fra Asien. Emirates, Qatar og Turkish Airlines fra mellemøsten.
        KLM kan også bruges. Philippine airlines kan bruges direkte fra London

Hilsen

PNO

Comment

Kommer an på hvor du flyver fra.
          Jeg bor i Vestjylland og benytter helst Billund lufthavn, hvor KLM og Lufthansa flyver fra. Man skal over Amsterdam eller Frankfurt-Singapore, men jeg mener KLM kan gøre det på 17-18 timer når det går hurtigst, og du kan af og til finde billige billetter (ca 5000 retur).

Comment

billig billeter er ca 3300,00 kr

Comment

949ichelsen10 ([url]https://www.filippinerne.dk/forum/member/2423-949ichelsen10[/url])

Hvilket selskab har biletter til 3300,00..?

Mvh Michael

Comment

Som jeg tidligere har skrevet så har Cathay Pacific billetter til 3.560 og det er et super selskab med en god service.
                Hilsen
                Mogens
                ------------------
                Gift med Filippiner, bor i General Santos

Comment

Bedste selskab jeg hidtil har fløjet til PH med, er ubetinget Etihad. Desværre svinger deres priser rigtig meget, og flyvetiden er også noget længere end de hurtigste selskaber. Næste gang skal Singapore Airlines prøves, og de flyver næsten i en direkte linje med en kort mellemlanding undervejs, hvilket giver en rejsetid på blot 17,5 til 18 timer.

Begge de her nævnte selskaber tilbyder 30kg i kufferten samt naturligvis en kabinetaske. Det er ikke alle selskaber der gør det, og nogle tager sig godt betalt for blot den mindste overvægt!

Comment

Oprindeligt indsendt af 949ichelsen10 Se indlæg
                    billig billeter er ca 3300,00 kr
                    Men det kommer jo an på, hvor du flyver fra og til. Hvis du flyver via Billund-Cebu koster det ca. 5.000 med Cathay Pacific og tager min. 33 timer. Så kan man godt være heldig at finde en billet med LH eller KLM til samme pris og meget kortere rejsetid.

Comment

Working...
                    X