Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Balikbayan Visa

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Balikbayan Visa

Nogen hér der ved følgende?

1. Er BB-visa et multiple entry visa? (så man selv kan tage frem og tilbage uden konen i visummets gyldighed, som er et år)
    2. Hver gang man kommer derned sammen med konen, begynder der så 1 år igen, også selvom man kun er halvvejs i den første periode (6 måneder siden sidste besøg)

Selvom jeg er kommet der i mange år synes jeg ikke at kunne få et klart svar, når jeg spørger om det dernede.

Det eneste, der kommer af sig selv er lommeuld og rudekuverter. Resten skal der arbejdes for.

Oprindeligt indsendt af Jyden Se indlæg
    Nogen hér der ved følgende?

1. Er BB-visa et multiple entry visa? (så man selv kan tage frem og tilbage uden konen i visummets gyldighed, som er et år)
    2. Hver gang man kommer derned sammen med konen, begynder der så 1 år igen, også selvom man kun er halvvejs i den første periode (6 måneder siden sidste besøg)

Selvom jeg er kommet der i mange år synes jeg ikke at kunne få et klart svar, når jeg spørger om det dernede.
    Du skal altid medbringe konen og hver gang du kommer tilbage sammen med hende får du et nyt BB gældende for 1 år.
    Hilsen
    Mogens
    ------------------
    Gift med Filippiner, bor i General Santos

Comment

Working...
    X