Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Mactan-Cebu International Airport

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Mactan-Cebu International Airport

Hejsa.
    Vi skal for første gang prøve at ankomme til Cebu og så snuppe en flyver videre til Bacolod.
    Hvordan er forholdene i Mactan-Cebu International Airport i forhold til Manila?
    Vi ankommer ved terminal 2 har et ophold på 3 timer og 20 minutter inden vi skal videre fra terminal 1... Er det ikke bare indenfor almindelig gå afstand?
    Venlig hilsen
    Claus

Om natten er den meget stille og overskuelig (jeg ankom midt nat) - som afgangslufthavn var (2018) den lidt mere kaotisk, fordi et eller andet system var gået galt så alle skulle igennem samme terminal (indenrigs eller udenrigs) for at komme videre og det gav lidt kø (vel 1 times tid). Som transitlufthavn ved jeg ikke - men jeg tænker 3 timer er rigeligt.

Comment

Det var en god oplevelse at mellemlande i Cebu. Et kort blik på vores Pas og en tolder som bare vinkede os videre med et smil, samt en medarbejder ved transferskranken som trak vores kufferter medens vi gik en kort tur til indenrigs, gjorde at det hele gik som en leg.
      Søde og rare mennesker overalt.
      Hjemrejsen, som gik gennem Manila, var dog det sædvanlige roderi... et plus var dog, at vi havde så meget tid, at vi ventede på bussen der kørte os fra terminal 2 til terminal 3 og kun kostede os 100 peso.

Comment

Working...
      X