Annoncering

Collapse
No announcement yet.

balikbayan box

Collapse
X
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• balikbayan box

hvem sender disse derned, føler ikke balikbayanbox.dk er særligt seriøst fortagende så håber at kunne finde et mere seriøst firma

Oprindeligt indsendt af faktor Se indlæg
    hvem sender disse derned, føler ikke balikbayanbox.dk er særligt seriøst fortagende så håber at kunne finde et mere seriøst firma
    Jeg havde kontakt med nogen på Fyn. Der havde jeg samme opfattelse!

Faktisk fandt jeg også ud af at jeg for 75 kr. mere kunne sende mine ting med Post Danmark og så ville det kun tage 6 dage at få mine ting derud, kontra 3-4 måneder med balikbayan.

Comment

Det kommer jo an på

Oprindeligt indsendt af marven99 Se indlæg
      Jeg havde kontakt med nogen på Fyn. Der havde jeg samme opfattelse!

Faktisk fandt jeg også ud af at jeg for 75 kr. mere kunne sende mine ting med Post Danmark og så ville det kun tage 6 dage at få mine ting derud, kontra 3-4 måneder med balikbayan.
      Det kommer jo An på hvad man skal sende, hvis det bare er 10 kg, ja så er Post DK helt fine og hurtige hvis de kan klare det på 5-6 dage. Der kan man dog få problemer med Tolden, når det ikke er sendt Balikbayan.

Fordelen Ved at Sende Balikbayan bokse, er del at du kan sende en masse for en bilig penge (op til 100 kg i en stor kasse) + at de er begundstiet Toldmæssigt så det er sjældent at de bliver stoppet i tolden og fortoldet.

Forsendelses tiden svinger noget men tager sjældent mere end 2 måneder.

Så¨er det op til en selv hvad man har behov for.

Vh P
      Gift med Filippinsk Kvinde, 2 Børn,5 gange på besøg i Filippinerne

Comment

Oprindeligt indsendt af pakwhan Se indlæg
        Det kommer jo An på hvad man skal sende, hvis det bare er 10 kg, ja så er Post DK helt fine.

Vh P
        Det er korret!!

Og min oplevelse a balikbayan udbydere var ligesom faktor, at det var svært at få den hjælp viden man skulle bruge.

Personligt syntes jeg det er gået fra at være FOR den menige mand, til at være en kold og kynisk forretning hvor det handler om at tjene så mange penge som muligt.

Comment

Manglende afhentning på trods af aftale.

Det er korret!!

Og min oplevelse a balikbayan udbydere var ligesom faktor, at det var svært at få den hjælp viden man skulle bruge.

Personligt syntes jeg det er gået fra at være FOR den menige mand, til at være en kold og kynisk forretning hvor det handler om at tjene så mange penge som muligt.

Har brugt dem tidligere uden problemer men i dag har svigte mig. Jeg har en pakke på 45 kg. som gerne skal være Manila primo juni - nogen gode ideer ?
          De har dog tilbudt mig at være med i næste omgang men det er først medio juli.
          Mvh og tak

Comment

Kan du ikke være så heldig at der er en anden balikbayan udbyder i landet der kan have den med?

Comment

Kan du ikke være så heldig at der er en anden balikbayan udbyder i landet der kan have den med?
              Tak for svaret men jeg kender ikke til andre balikbayan i Danmark end dem fra Fyn men er der nogen der har en god ide hører jeg meget gerne da jeg har skole udstyr som gerne skal frem til ca. 1. juni - så lad mig hører

Comment

Jeg har ikke person kendskab til de folk der kører det her.. Men hvad med denne her:
                http://balikbayanbox.dk/

Comment

Jeg har ikke person kendskab til de folk der kører det her.. Men hvad med denne her:
                  http://balikbayanbox.dk/

Tak dem vil jeg da prøve - da de har næste forsendelse den 22.4.14 og prisen er den samme. - så tak for linket.
                  Er der andre der kender til dem ???

Comment

Oprindeligt indsendt af Jurist Se indlæg
                    Tak dem vil jeg da prøve - da de har næste forsendelse den 22.4.14 og prisen er den samme. - så tak for linket.
                    Er der andre der kender til dem ???
                    Jeg vil ikke skuffe dig, men jeg har prøvet dem 1 gang og det var 1 gang for meget, og når man kontakter dem får man ingen returmelding og forsendelsen var 3 mdr. undervejs, så du skal nok ikke forvente at din pakke er fremme før midten af juli, men de kan selvfølgelig havde oppet sig, for dem fra Fyn har taget en stor del af markedet så de skal nu kæmpe for føden.
                    Hilsen
                    Mogens
                    ------------------
                    Gift med Filippiner, bor i General Santos

Comment

Hej Allesammen.

Det er efterhånden en gammel tråd i har haft kørende her...

Men hvis i en dag skulle sende noget afsted igen, så prøv at søg på DaNoy Logistics. Deres FB side er https://www.facebook.com/danoylogistics/?ref=aymt_homepage_panel
                      De har agenter boende flere forskellige steder i DK og har høj troværdighed fra kunderne og tilbyder de tykkeste og mest sikrede kasser fra Danmark med både Security Tape og kasse straps lukkede med metal plomber. Check evt siden og se på deres feedback
                      Håber det kan hjælpe alle jer der vil sende kasser til Filippinerne.
                      Mvh
                      Archie

Comment

For et par år siden fik jeg at vide at nu var det kun familie der kunne sende Balikbayan box til egen familie i Filippinerne.
                        Men jeg kan ikke finde noget på nettet der bekræfter at det skulle være ulovligt at sende en box hvis man altså IKKE er i familie med den man sender til.
                        Er der nogen der ved noget om det herinde ?

Comment

Hvis det er ulovligt er der ingen der checker det. Søg Sarah hell Andersen på fb. Hun er god og har pt tilbud på boxe

Comment

Sarah bell Andersen. Skod auto correct

Comment

Working...
                            X